Tomáš Hynčica
ResSOLUTION Group s.r.o.
Tereza Šimečková
Admosphere Time
Do tvorby i konzumace mediálních obsahů čím dál více vstupuje umělá inteligence. Jsou na to Češi připraveni? A pustili už AI do svých životů? O tom si budeme povídat na základě nejčerstvějších dat z výzkumu. Představíme také aktuální postoje online populace k označování zpravodajského obsahu tvořeného AI, jeho důvěryhodnosti a případným hrozbám.
MÉDIA A TVORBA OBSAHU S PŘÍCHODEM AI
Inovace, nové technologie, nezbytné změny v přístupu firem i lidí. Co vše je třeba k vybudování silného mediálního domu v nové éře umělé inteligence? Jak restartovat strategii příjmů – posilovat digitál nebo diverzifikovat zdroje? Jak získat pozornost diváků, posluchačů či čtenářů a přesto všechno si udržet kvalitní a relevantní obsah?
O tom všem budou debatovat šéfové českých mediálních domů. Moderovat bude Filip Rožánek z Digizone.cz.
Vojtěch Lambert
LCG New Media
Videa, primárně ta krátká, jsou všude a zaplavují sociální sítě. TikTok započal obří trend, který se dnes valí Metou jako Reels nebo skrze YouTube jako Shorts. Kolik dneska tvoří obsahu sítí, jak fungují ve srovnání s ostatními formáty a horizontálními videi? Mrkneme se na data globální i z České republiky a ukážeme si na case studies z kampaní, co a proč funguje.
Josef Šlerka
Filozofická fakulta UK Praha
Umělá inteligence je běžnou součástí práce redakcí i celých vydavatelských domů. Po dvou letech prudké exploze přichází čas se podívat na její dopady a také si zkusit zavěštit, jak budou vypadat další dva roky.
Petr Houzar
Google, Inc.
Petra Dolejšová
Petra Dolejšová
Evropa nám posílá paragrafové zdravice. A platformy na ně reagují. Někdy více, někdy méně poctivě. Co přinesl tento rok? Jak se bude chovat AI obsah na sociálních sítích? Jak ho budou moct používat média? Musí být nějak specificky označený? Co nás čeká při souboji s deepfakes a fakenews? Mrkneme na to na příkladech, které vám chytnou oko, srdce i bránici.
Jan Suda
MCCANN PRAGUE
Pavol Lukáč
TRKKN Czech
Nová doba je tady, zase. Možnosti, jak plánovat média a oslovit správného zákazníka je nespočet.
ML a AI ale všechno (tak trochu) mění, otevírají se nové cesty a příležitosti, jak to dělat jinak, možná více chytře,
možná ušetřit nějaký ten čas, možná taky peníze a snad zvýšit i prodeje.
Protože, o co jiného, na konci dne jde, že?
Honza Bartoš
honzabartos.cz
Úspěšná reklama na Metě (Facebook, Instagram) není jen o správném nastavení, copy nebo kreativě. V roce 2024 je pro úspěch Meta reklamy nutný komplexnější pohled. Od projektového řízení, UX, nabídky, celkové strategie všech marketingových kanálů až po hledání souvislostí.
Na několika konkrétních příkladech z praxe jasně uvidíte, jak výrazně dokáže komplexní pohled na marketing změnit výkon Meta reklamy.
Anna Volčíková
GroupM Nexus
Představte si Google Analytics 4 jako mapu, která vás dovede k pochopení chování uživatelů na vašem webu. Jenže to neplatí v případě, kdy je „mapa“ špatně nakreslená.
Anička vám ukáže reálné případy z praxe, kdy špatná konfigurace této „mapy“ způsobila majitelům webů nejrůznější trápení.
Šetřete svůj čas i nervy a podívejte se na nejčastější chyby v implementaci Google Analytics 4, které zásadně ovlivňují výsledky měření, a tudíž i vaše rozhodnutí. Nedělejte závěry na základě nepřesných dat, ovlivněných chybami ve webové analytice.
Václav Krátký
Doosan Bobcat EMEA
Martin Palounek
Publicis Groupe
Výrobce stavebních strojů Bobcat ve spolupráci s Publicis Groupe řídí z centrály v Dobříši reklamní aktivity značky v rámci celého EMEA regionu. Během přednášky vám Martin s Vaškem ukáží, jak pracují s online kanály pro úspěšnou komunikaci komplexního B2B brandu, jak přistupují k mixu reklamních kanálů napříč trhy a jak využívají nové technologie a formáty a maximálním výsledkům. A samozřejmě, jak to vše vyhodnocují a měří!
Martin Veselovský
DVTV
Monika Binarová
Reportér Magazín
Martina Klárová
FatChilli Advertising sro
Představíme společný projekt transformace časopisu Reportér a FatChilli, příběh o redesignu čtenářského zážitku a webových funkcí představený ze dvou perspektiv: redakční a technologické.
Dozvíte se:
– Proč Reportér potřeboval digitální transformaci
– Jaká řešení, strategie a metriky jsme zavedli, abychom zlepšili digitální stopu časopisu Reportér
– Jak jsme zavedli měřený paywall pro hlubší spojení se čtenáři
– Jak jsme spojili dva samostatné systémy pro správu tištěných a digitálních předplatných do jednoho s platformou REMP
– Jak jsme redesignovali webové stránky pomocí PWA, snížili náklady na web a zároveň zvýšili angažovanost čtenářů
– Jak jsme čelili různým výzvám a co jsme se z nich naučili
– Jaké zdroje financování mohou podpořit takový ambiciózní projekt
– Jakých výsledků jsme dosáhli v prvním roce po spuštění